سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

افزایش بازدید سایت از طریق گوگل

یکی از مهمترین عوامل برای بهبود رتبه بندی سایت، افزایش ورودی گوگل و بالابردن بازدید سایت از طریق گوگل می باشد که برای  صاحبان کسب و کار دارای اهمیت ویژه ای است. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید باعث افزایش ورودی گوگل شوید. افزایش ورودی گوگل یکی از روش ها با هزینه کمتر  نسبت به روش های دیگر است که منجر به ترافیک هدفمند به وبسایت شما می شود. بنابراین باید اصول و قوانینی را در ساخت سایت خود رعایت کنید تا به سایتی مفید و کاربرپسند تبدیل شوید و از این طریق باعث افزایش بازدید و اعتبار سایت خود شوید. افزایش ورودی گوگل متأثر از عوامل مختلفی می تواند بهبود یابد که در ادامه عوامل مؤثر در آن را بررسی می کنیم.

محتوای وبسایت

cuales son los objetivos de la investigacion universitaria de la rama de humanidades  300x147 - بازدیدمحتوای-وب-سایت

سعی کنید محتوایی که برای وبسایت خود انتخاب می کنید حول یک موضوع مشخص باشد. به عنوان مثال در زمینه کاری خاص مانند طراحی  سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی)  وبهینه سازی سایت باشد. دلیل آن این است که گوگل علاقه مند به شناسایی محتوایی است که حول کلمه های کلیدی بهم مرتبط باشد.

کپی مطلب با ذکر منبع

در صورتیکه مطلبی را از جایی کپی می کنید حتما منبع آن را ذکر کنیدتا رتبه شما را در گوگل پایین نیاید.

اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس

Google plus 300x160 - بازدیدGoogle-plus

محتوایی را که ایجاد کردید در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید تا در نتایج گوگل ظاهر شوند و باعث افزایش ورودی گوگل باشد.

باز نشر مطالب قدیمی

به دلیل آنکه که قوانین گوگل مدام در حال تغییر است می توانید مطالب قدیمی وبسایت خود را که در گوگل رتبه خوبی نگرفته اند بر اساس قوانین گوگل دوباره بازنویسی کنید .

بروز رسانی مداوم وبسایت

website update 300x139 - بازدیدwebsite-update

در حوزه تخصصی خود آخرین اخبار را منتشر کنید تا به این ترتیب باعث بهبود رتبه خود و در نتیجه افزایش  ورودی گوگل شوید. با بروز رسانی مداوم مطالب وبسایت خود می توانید به طور غیر مستقیم بک لینک بسازید .