سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزارهای سئو( SEO Tools )

ابزارهای سئو( SEO Tools )

اما بعد از اینکه در مورد ابزارهای سئو( SEO Tools ) و روش های تاثیرگذار در رتبه بندی سایت یا سئو سایت در موتورهای جستجو خواندید اکنون نیاز به ابزارهایی دارید که به شما در تحلیل  آنالیز وب سایت کمک کند . به کمک این ابزارها می توانید عملکرد خود و رقیب تان را در هر لحظه مورد بررسی قرار دهید.

Google Analytics

اگر شما واقعا در SEO قدم گذاشته اید ، گوگل آنالیتیکس غیر قابل انکار است . مشاهده صفحاتی که بیشترین ورودی و کلیک را از گوگل داشته اند ، نرخ خروج از سایت ، تحلیل ترافیک و درصد ورودی از طریق موتور جستجو تنها بخشی از اطلاعات مفیدی است که آنالیتیکس در اختیار شما قرار می دهد .

https://www.google.com/analytics/#?modal_active=none

Capture 1 300x153 - ابزارهای سئو( SEO Tools )Google-Analytics

Google Search Console

کنسول جستجوی گوگل ( GSC ) مجموعه ای از ابزارهای مفید است که مستقیم از سوی گوگل جهت کمک به مدیران طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی) ارائه شده است .شما می توانید محتوای تکراری ، وضعیت ایندکس صفحات و نحوه نمایش سایت در نتایج جستجو و … را مشاهده و بررسی کنید .

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hI=en

Google Search Console 300x154 - ابزارهای سئو( SEO Tools )Google-Search-Console

Google Keyword Planner

ابزاری از سوی گوگل برای کشف و انتخاب کلمه کلیدی مناسب جهت فرآیند سئو یا کمپین های تبلیغات اینترنتی و مشاهده میزان جستجو کلمات مدنظر در بازه زمانی خاص در نظر داشته باشید برای دسترسی به این ابزار به وی پی آن نیاز دارید .

گوگل اهمیت زیادی برای سایت هایی که بارزولوشن های مختلف و دستگاه های مختلف تطبیق پذیر و واکنش گرا است قائل می شود. ابزار تست طراحی وب سایت برای موبایل وضعیت ساخت سایتشما را در این مورد نشان می دهد .

https://adwords.google.com/KeywordPlanner

Google Mobile-Friendly Test :

سرعت بارگذاری سایت یکی دیگر از عوامل رتبه بندی سایت است . ابزار تست سرعت گوگل به شما می گویید یک سایت با سرعت خرگوش دارید یا سایتی شبیه لاک پشت ! همچنین جهت افزایش سرعت سایت پیشنهاداتی نیز به شما ارائه می شود .

https://search.google.com/test/mobile-friendly?utm_source=mft&utm_medium=redirect&utm_campaign=mft-redirect

Capture11 300x43 - ابزارهای سئو( SEO Tools )Google-Mobile-Friendly-Test

Sitecheckup :

سایت چکاپ به عنوان یک سامانه تحلیل گر ، هر وب سایتی را از نظر SEO بررسی و آنالیز می کند و در راستای حل مشکلات موجود ، راهکارهای اثر بخش پیشنهاد می دهد و با ارائه گزارش کامل مشکلات سئو به زبان فارسی به شما کمک می کند .

بعد از جستجوی سایت www.7sinhost.com مشکلات موجود در سئو سایت را ارزیابی و آنالیز می کند .

Browseo :

یک ابزار عالی برای مشاهده وب سایت به روش عنکبوت موتورهای جستجو که با آن وضعیت نمایش محتوا و لینک های قابل دسترسی را می توان دید . اگر بخشی از محتوا یا لینک های شما در اینجا نمایش داده نشد برای رفع آن سریعتر اقدام کنید .

http://www.browseo.net

Open Site Explorer :

سایت اکسپلورر ابزاری برای شناسایی و نمایش لینک ها است . این ابزار توسط شرکت MOZ توسعه یافته است و در بخش Off-site حسابی به شما کمک می کند . دقت کنید که برخی ویژگی های پایه به صورت رایگان ارائه شده است و برای قسمت پیشرفته و دریافت گزارش نیاز به حساب کاربری دارید .

https://moz.com/researchtools/ose

ترافیک حاصل از سمت موتورهای جستجو هنوز هم بهترین نوع برای جذب بازدیدکننده و افزایش بازدید سایت و توسط کاربران به شمار می رود و می تواند باعث موفقیت یا شکست  یک کسب و کار آنلاین شود . مهم است که برای کسب سهم در این حوزه برنامه ریزی و استراتژی مناسب را پیش بگیرید .

مطلب قبلی تکنیک های سئو

مطلب بعدی قواعد جدید سئو