سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی های شبکه های اجتماعی

ویژگی های شبکه های اجتماعی

یوتیوب

یوتیوب درواقع سومین موتور جستجوی بزرگ در آمریکا است و چهارمین در دنیا است. استفاده از ویدیو راهی موثر برای جداکردن خودتان از دنیای رقابت است. بنابراین این نوع تبلیغات اهمیت ویژه ای برای ما خواهد داشت.

97 04 c23 2078 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

فیسبوک

فیسبوک نه تنها به خاطر حجم کاربران خود بلکه به خاطر هدفمند بودن تبلیغات در آن فوق العاده است. شما می توانید تبلیغات خود را با جزئیات دموگرافیک و جئوگرافیک ارائه دهید، این جزئیات تبلیغات شما را نسبت به گوگل ادوردز بسیار اختصاصی تر می کند.

 

2467133 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

اگر خریداران شما بیشتر از نوع تجاری هستند تبلیغات در لینکدین بهترین گزینه است. همانند فیسبوک شما می توانید ویژگی های دموگرافیک مخاطبانتان را مشخص کنید.
هچنین می توانید صنایع و شرکت های مورد نظر را هدف قرار دهید.

شبکه های B2B

اگر شما یک محصول خاص یا خدماتی خاص برای مخاطبان B2B دارید می توانید بر روری وب سایت هایی که خودشامن مخاطبان خاصی را دارند تبلیغات خود را ارائه دهید.

نمونه ی این طراحی سایت (طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی) ها عبارتند ازIT businessEdge و UBM و برای جوان تر ها وب سایت هایی مثل

TeachCrunch، GigaO، VentureBeat، readwriteweb، Clickdex، Mashable
• وبلاگ های اجتماعی که تبلیغات خاصی برای گروه خاصی از افراد که متعلق به بازار اختصاصی هستند ارائه می دهند.

1217linkedin - ویژگی های شبکه های اجتماعی

بلاگ ها

نکته ی زیبای وب این است که شما می توانید به صاحبان مستقل بلاگ های موفق دسترسی پیدا کنید. بعضی از وبلاگ ها تبلیغات اینترنتی انجام نمی دهند اما بسیاری دیگر این کار را انجام می دهند.برخی از آن ها به ایجاد روابط تجاری با شما علاقه مندند و همچنین ایجاد یک سیستم تبادل لینک مستمر که به جذب مشتری هدف شما کمک می کند.

قیمت طراحی سایت

بهینه سازی سایت

وبلاگ نویسی 1 300x150 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

تبلیغات از طریق گوشی های موبایل

این نوع تبلیغ یک نوع مرز جدیدی در بازاریابی اینترنتی است و به سرعت درحال رشد می باشد. مشتریان امروزه جستجو و کار با تلفن همراه خود را به نشستن پشت میز و کار با کامپیوتر خانگی یا لپتاپ ترجیح می دهند.

791413 - ویژگی های شبکه های اجتماعی

مطلب قبلی:چگونه بهترین کانال تبلیغاتی را بیابیم؟

مطلب بعدی:چگونه یک کمپین تبلیغات کلیکی را اجرا کنیم؟